Problem b58 f34

• Zdravím všetkých, mám 340i xd s motorom b58, vyskytol sa problém s kódom chyby 1b5302, auto štartuje bez chyby, ale po 10 sekundách zhasne motor. Po diagnostike chyba 1b5302 pri meraní batérie je, že auto začne nabíjať batériu pri 15-15,6 V, čo je samozrejme veľa a pri 15,6 V sa pravdepodobne spustí časť ochrany. Kúpil som si teda nový alternátor s regulátorom napätia ale problém pretrváva ale keď odpojím hlavný pohon od alternátora motor ide bez problémov ale nenabíja sa viete mi poradiť ďakujem ; (

• ... und hier die Übersetzung:

Hallo zusammen, ich habe einen 340i xd mit b58 Motor, es gab ein Problem mit dem Fehlercode 1b5302, das Auto startet ohne Fehler aber nach 10 Sekunden geht der Motor aus. Nach der Diagnose des Fehlers 1b5302 bei der Messung der Batterie ist, dass das Auto die Batterie bei 15-15,6 V zu laden beginnt, was offensichtlich viel ist und bei 15,6 V wahrscheinlich einen Teil des Schutzes auslöst. Also habe ich eine neue Lichtmaschine mit einem Spannungsregler gekauft, aber das Problem besteht weiterhin, aber wenn ich den Hauptantrieb von der Lichtmaschine trenne, läuft der Motor ohne Probleme, aber er lädt nicht, können Sie mich beraten, danke ; (

Ahoj Maros 182!

Prosím, preložte svoje texty. Môžete to urobiť na internete na adrese http://www.deepl.com. Inak väčšina ľudí tu nebude rozumieť vašim otázkam.